Zamieszczone przez mikolaj93
coś o oponach
Zwiń
X
-
coś o oponach
Moim zdaniem jest inaczej, to właśnie spaliny dostają się do układu chłodzenia, powodują wzrost ciśnienia i płyn jest wyrzucany przez zawór bezpieczeństwa w korku zbiorniczka wyrównawczego. Zapach spalin po odkręceniu korka, syf w zbiorniczku, typowe objawy uwalonej UPG, to że syczy podczas odkręcenia korka to sprawa jak najbardziej normalna, syczeć powinno zawsze po rozgrzaniu silnika.Tagi: Brak
-
-
mi też raz odwrotnie założono jedną oponę. Przełóż to jak najszybciej, jeśli to na przodzie to chamowanie awaryjne może być bardzo niebezpieczne. Ja właśnie tak zauważyłem że coś jest nie tak, bo przy chamowaniu ściągnęło mnie... na szczęście to chamowanie miałem tego samego dnia co przełożenie opon :wink:
a opony nie dzielą sięna prawe i lewe. po prostu źle założone...
Komentarz
-
-
HamowanieZamieszczone przez KonKormi też raz odwrotnie założono jedną oponę. Przełóż to jak najszybciej, jeśli to na przodzie to chamowanie awaryjne może być bardzo niebezpieczne. Ja właśnie tak zauważyłem że coś jest nie tak, bo przy chamowaniu ściągnęło mnie... na szczęście to chamowanie miałem tego samego dnia co przełożenie opon :wink:
a opony nie dzielą sięna prawe i lewe. po prostu źle założone...
ops:
Komentarz
-
-
o kur... :lol: i pomyśleć że w młodości trzaskało się olimpiady ortograficzne..... starość nie radość :twisted:Zamieszczone przez octaviars1HamowanieZamieszczone przez KonKormi też raz odwrotnie założono jedną oponę. Przełóż to jak najszybciej, jeśli to na przodzie to chamowanie awaryjne może być bardzo niebezpieczne. Ja właśnie tak zauważyłem że coś jest nie tak, bo przy chamowaniu ściągnęło mnie... na szczęście to chamowanie miałem tego samego dnia co przełożenie opon :wink:
a opony nie dzielą sięna prawe i lewe. po prostu źle założone...
ops:
a co do tematu - to oponiarz, który zrobił coś takiego od razu powinien trafić na "krótką listę", nie ważne czy znajomy itp.... to o wiele bardziej niebezpieczne niż złe ciśnienie w oponach - taki temat był ostatnio.
Komentarz
-
-
I dlatego, po każdej wymianie opon w zakładzie, po powrocie do domu sam sprawdzam wszystkie śruby; i jeszcze raz po przejechaniu ok. 100 km. Chyba nie jestem przewrażliwiony...? :confusedZamieszczone przez dwaokaKonKor, ja miałem lepszy numer przy przekładce, okazało się, że całe lato miałem z tyłu niedokręconą śrubę, całkiem luźną. Robiłem w zakładzie, którego nigdy nie polecę... :PDoświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
swego czasu pewna firma produkowała takie opony...Zamieszczone przez KonKora opony nie dzielą sięna prawe i lewe. po prostu źle założone...
a błędy przy zakładaniu opon mogą się czasami zdarzyć , niema ludzi nieomylnych..O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
to nie oponiarz, to... :zastrzelicZamieszczone przez KonKoroponiarz, który zrobił coś takiego
[ Dodano: Nie 20 Lis, 11 22:25 ]
dlatego ja zawsze (mimo, że u zaufanego gościa) sam chodze za pracownikami od koła, do koła. Jak dokręcają śruby, też patrzę - czy wszystkie.Zamieszczone przez leszekmwa błędy przy zakładaniu opon mogą się czasami zdarzyć , niema ludzi nieomylnych..
[ Dodano: Nie 20 Lis, 11 22:30 ]
ja też, a także strasznie bazgrzę. Napisanie kilku zdan, to mordęga. to chyba wina wszechobecnego i bezmyślnego pisania na klawiaturze. Ręka sie odzwyczaja od długopisu, a mózg od ortografii. Błędy poprawia się odruchowo, jak jest czerwony wężyk. Jak podkreślone "u", to piszemy "ó" i tyle.Zamieszczone przez octaviars1ja tez u siebie zauwazylem znaczny spadek poziomu ortografi.pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
Komentarz